МІУ може зобов’язати перевозити солі у вкладишах або м’яких контейнерах

На сайті Міністерства інфраструктури оприлюднено законопроєкт «Про внесення змін у додаток до Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу».

Як зазначається у документі, наразі такі види вантажів, як сіль комова, сіль технічна та концентрат мінеральний «Галіт», транспортуються у піввагонах без захисту. Під впливом атмосферних опадів утворюється насичений розчин солі. Це призводить до:

  • погіршення якості вантажу;
  • втрати вантажу (видування, висипання вантажу, витікання розчину солі);
  • руйнування вагонів — постійне контактування стінок і підлоги вагонів із сіллю прискорює їхню корозію, що згодом призводить до їхнього псування;
  • руйнування залізничних колій — висихаючи на ходових частинах вагона, сольовий розчин утворює шар солі на візках та елементах гальмівної системи, що може негативно вплинути на ефективність роботи гальмівної системи вагона;
  • забруднення навколишнього середовища (засолювання землі).

Для нівелювання таких негативних факторів проєктом акта передбачено введення обов’язкового використання вагонних вкладишів або м’яких контейнерів. В аналізі регуляторного впливу наголошується, що завдяки цьому відправники навіть зможуть отримати вигоду за рахунок упередження втрати вантажу під час перевезень (наразі сягає до 2%).

 

https://www.railinsider.com.ua/miu-mozhe-zobovyazaty-perevozyty-soli-u-vkladyshah-abo-myakyh-kontejnerah/

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua